Monday, February 16, 2009

5 bulan...

14 hb Feb genap anak aku 5 bulan..dah pandai apa?
1)iffah baru nak msk 4 bln dah pandai meniarap,skrg dah letak kat stroller,(ni mak aku yang suruh,mula2 tkt gak,yelah tkt kaki tk kuat kn) dah pandai jln sendiri bila naik stroller..bukan main suka lg!!
2)dah bagi mkn nestum,mula2 tu mmg dia tknk,tp sekrg kalo dah bg, nak lagi,nak lagi...
(takut jd tembam mcm ibu dia je ;p)
esok nak buat check up utk iffah, risau sbb dia skrg tgh selsema, pastu esok kena cucuk utk 5 bln nye, tkt tmbah demam...
3)Sekarang dah pandai ckp ayah... ayah...
4)pantang dapat apa2 trus msk mulut
5)suka berguling2 kat lantai @ tilam..lasak tul anak aku ni..:p (ikut ibu dia..hehe)
ibu slalu berdoa anak ibu ni sentiasa sihat..amin....

No comments:

Related Posts with Thumbnails