Friday, February 13, 2009

selsema la plak...

apa punya tajuk plak la aku letak.betul la aku tgh selsema, jangkit dari husband aku la ni, sampai anak aku pun kena jgk,kesian aku tgk iffah,susah nak nafas bila idung tsumbat ni...
Esok valentine day, ada g mana2?ish takdela, aku keje, tk celebrate pun..dulu masa bcinta bole la skrg dah ada anak, ari2 layan anak je...hiks...
aritu ms hari wilayah aku g bercuti kt rompin, kitorang g convoi kat sana 3 hari 2 malam. so far ok la cuma tk bestnya x byk aktiviti bole bt..lain kali la aku citer..
aku sbnarnya byk keje nak bt tapi sbb buhsan yg melampau tu yg jadi malas nak buat. GERAM bila buat keje nak kena cepat je memanjang..tensen aku!!!!
esok kalo ada masa kita sambung k...

No comments:

Related Posts with Thumbnails