Tuesday, March 24, 2009

Iffah jadi perhatian~

Opps..mcm artis lak,hehe tkdela sbnarnya nak citer skit pasal blik kg aritu, apasal aku letak tajuk mcm tu?? takde, sj je nak bt gempak, blik kali aku mmg hepy wokey, Iffah kali ni jd perhatian,yelah skrg ni dia dah pndai senyum bila kita agah, lg pun dia blum knal org lg, so sape2 dukung,dia diam je @ pun byk songeh.. smpai jeles abg ajiq tau(anak abang ipar aku)

20/03 (Jumaat) ~ 8.00 pg br gerak dari rumah,kitorg pergi blima, aku,husband,iffah,adik ipar,ngan gf dia(wati-sgt peramah wokey,satu kpala ngan aku) dlm pkl 1 tgh ari kitorang dah smpai penang, best2, smpai2 je mknan dah thidang trus mkn, jhat kn aku??hehe petang kitaorg tk kemana sbb husband letih drive,so kitorg tido......zzzzzzzzzz kalo dah pegi mana tk best la kalo tk mkn char kuey teow(btuk ke ejaan ha?) mlm tu jgk kitorg g mkn...hmm sedap,sedap,sedap(ikut gaya upin & ipin)

21/03 (Sabtu) ~ 10.30 pegi Selama,Perak. adik ipar aku yg lg sorang tunang, pning aku, jln g umah dia mcm g genting! blik dari selama terus g umah knduri umah mak lang, tolong la apa yg patut, tk byk aku bole bt keje, Iffah mragam, ngantok + panas. (fuhh..cuaca sana mmg pnas kalo siang)

22/03 (Ahad) ~ g umah mak lang lg, majlis start pkl 11.00 pg, pkl 2.30 je aku blik, aku tk than skit kpala, blik tido.. nsib baik ada wati, bole tolong jg kn Iffah.huhu..
Pkl 10.30 btolak blik KL.

gitula ksah nya..hm.. raya ni br balik lg,yela thn ni turn braya umah husband aku, tkleh nak braya ngan family kat KL..sob sob..

nak bole nak mnunjuk aksi Iffah kat sana, memori card kamera kat adik ipar lg la..;(

No comments:

Related Posts with Thumbnails