Tuesday, March 3, 2009

Makan Free.....

Mcm gempak je tajuk entry mcm ni..hahah!!betul..tdi ms lunch aku ngan mmber opis mkn kat luar..kat tempat rehat lepas lebuhraya kesas.fuuh…sedap..lupa plak nak amik picture.kalo tak silap restoran alia kot.nak tau aku mkn apa?menu kat situ sama je..tapi yg special ikan bakar & ayam goreng berempah,pastu ada sayue taugeh,nenas,ngah kuah kari ayam,daging,ikan + belacan,terliur tk????;p Murah tau..satu set tak msk air,kalo ikan bakar RM6.00 tp kalo ayam berempah RM4.00. mcm promote je..tp betul..mmg sedap..

Citer psala anak aku plak,perangai iffah sekrg btul2 buat kami skeluarga geram (sbb duk ngan mak) geram bukan sbb mrh tp apa ekk..ntah la mcm mana nak trangkan eekk..mcm ni cerita sbnarnya,smlm aku blik dlm pkl 10.00 malam dah smpai umah ..aku buka pintu je aku tgk iffah ada kat dlm walker tcengang je tgk ibu dia kat dpan pintu. Aku apa lg

Aku : Iffah…ai tk tido la lg k??
(Iffah masih bt muka blur lg…)

(pastu aku kira sambil menyanyi) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10!

Iffah gelak sakan pastu loncat2 kt dlm walker…

Mak :Apalah..dia tknk tido..than betul mata dia.

Aku : Yer k?Iffah tknk tido ye…

Nk tau tak pkl brp dia tido…jeng jeng jeng.. dlm pkl 1 pg kot br tido!!!!
Pastu pkl 4-5 pagi dah bjaga,pkl 8 aku tgk bilik mak aku(sbb iffah tido ngan mak aku(hehe),dia tgh main sorang2. mak aku plak yg tido. Aku dukung la iffah,kjap2 tinggal kat dlm walker sambil2 aku bsiap nak g keje.nasib baik la iffah duk diam j kat walker tu, huh!!aku tgk jam dah dkt 9 a.m. hari2 lambat dtg keje mana bole kn? mcm biasa kena cium iffah dulu br bole g keje.

P/s Td pkl 3 aku tepon mak, aku sj je tanya iffah tido tak??mak aku kat dia tido lpas zohor td.. Ish…aku pun heran iffah ni tak ngantok k???

Balik ni aku tgk lg dia tido tak…..

No comments:

Related Posts with Thumbnails