Tuesday, March 17, 2009

Nak Ikut ke tak????

Addoii... aku tgh pning kpla ni,weekend, husband nak blik kg kat Penang,sedara dia nak kawin, hati aku berbelah bg nak pegi ke taknak..keje kat opis blambak lg nak kena bt..fuhh..kalo blik kg keje akan btambah lg, ntah bila nak siap pun aku tk tau, tp kalo tk blik kg rs rugi plak sbb bkn slalu blik kg kn, yela..kalo tkde RM500 tkya brangan la nk blik..dah alang2 blik ingat nak ikut sekali..lg 1, ksian kat mak mertua, jarang benor jumpa cucu ksayangan dia ni(Iffah ni cucu pompuan ptama tau belah aku ngan husband..;p)


nak ikut k tknk..nak ikut ke taknk...?????????

1 comment:

unique1012 said...

salam kenal, thanks singgah blog ye :)
balikla kg tu, bukan selalu dpt balik kan..

nabilah

Related Posts with Thumbnails