Monday, April 20, 2009

~ 2 hari nan indah... ~

ni keje ayah Iffah, aku amik dr hp hubby..;p Iffah nampak nakal dlm gambar ni kn???
Hari sabtu aritu aku cuti, yeyeh!!aku rs best sgt sbb dpt la aku luangkan ms aku ngan iffah, mmg letih jaga budak btuah ni, kalo aku suri rumah tangga sepenuh masa msti kurus dikerjakan iffah..langsung tk boleh duk diam. Sejak dia tau bdiri, cpat je tangan mncapai langsir, kerusi supaya dia bole bdiri..kalo pndai pgang takpe, ni tak, nak tunjuk bgs la, pegang sbelah tgn je! ;p suka iffah bila aku ada kat umah, pantang nampak klibat aku je, trus mrangkak, cpat2 pgang kaki aku (maknanya nak dukung la tu..)
Aku suka mnyakat iffah, sekarang ni tk boleh orang marah atau ckp tinggi sikit, mula la, mncebik je mulut pastu mata berair (minta simpati) pastu baru nangis..la cayang..ibu main2 je la.. bila time nangis pastu aku pluk, trus diam, siap senyum2 lagi.. indah kan???? ;p


Psst..hubby dah balik dr camping, rugi la tk dpt join aku & iffah ms kat umah aritu.. sob sob… sian iffah, jarang dpt manja2 ngan ayah..nanti ibu suruh ayah bw kita g bercuti eekk..mmuahhh..(alasan utk bcuti lg…hahaa)

4 comments:

nuarliesya said...

salam kunjung balas isya..jom tukar link bagi meramaikan kawan2 di alam maya ini..

isya said...

nuarliesya ~

dah link! ;p

[-suziey-] said...

so cute la iffah..hahaha mmg nmpk noti:p

isya said...

suziey ~ sekarang lg noti.. ikut prangai ibu dia dulu kot..hahha

Related Posts with Thumbnails