Monday, April 6, 2009

~ baju itu ~

Suatu ketika dulu.... baju ni la yg sering anak kecil lg comel tu pkai =p .. kini setelah 25 thn baju ini muncul semula.. siapa kah anak kecil tu eekk??? hahaha aku la tu.. mak aku kuar kn dari almari dia, ok lg k baju2 tu?? tk sangka plak mak aku simpan lg, nk tgelak aku dbuatnya.. sngaja mak aku simpan, sayang nk dbuang katanya..







ada 5 baju semuanya, yg belah kanan atas ni, mak aku yg jahit sndiri, dulu mak aku suka jhit baju aku bila ada ms, yelah, mak aku kata dulu byk kain lebih (lupa plak nk tanya dari mana dpt kain), so dia suka2 bt baju utk aku , ni la hasilnya, tk sangka lak mnjadi..






1 lg baju yg tk smpat snap bsama 'kengkawan dia', mak aku trus pkai kn.. hihi
Kini, bdk tomei ni plak yg pkai baju ibu dia, "bj ni, Iffah dah bole pkai la" tu la yg mak aku kata ms aku amik pic ni.


psst.. tnganga Iffah ms aku amik gambo."baju pesen apa ni bu?" agaknya itu la yg iffah pikir kot.

5 comments:

nmmy84 said...

wow menarik jgk eh.bagus mak isya simpan.ade kenangan.nnt wadah nak buat gitu la.hehe

isya said...

btul tu wadah,tu je la kenangan ms isya kecik2, nk letak gambor isya ms baby @ kanak smua dh tkde sbb kena bnjir, sob sob.. ;(

Faizah_Haris said...

haii...salam kenal jugakk...hihi thanks sudi lawat blog saya...;)

DYLA said...

eh eh, akak pun ada tau, tp selai je..

isya said...

dyla

akak pun ada eek?? tunjuk aar.. ;p

Related Posts with Thumbnails