Monday, April 6, 2009

gambor profil aku - tag by nmmy84

1.Letakkan gambar profile anda



2.Terangkan apa maksud gambar itu?
maksud gambar ni ~ orang ni la yg empunya blog.. ye la, saje nak tayang muka aku , dulu tk brani nk tayang2 muka ni, pastu tgk blog org lain sumer ltak gambor.. then aku pilih gambo ni, walaupun tk brp cun...ihihks


3.Kenapa pilih atau letak gambar itu?
saje je kot , sbb aku perasan kurus tgk gambo ni, jgn muntah plak eeek.. hehhe mcm yg kak dyla kata kn, gambo kalo amik dr tepi nmpak kurus kn, tk brani la nk amik gambo mcm wadah , kang nmpak Isya tembam je.. hihi lg 1 kn gambor ni amik ms holiday kat rompin, sj nak bt knang2an la konon kalo nampak bj tu.. ;p


Sori la wadah, lmbat sikit nak bt tag ni, maklumla kat opis je bole on9 , kena la tggu isnin.. oopss..ni pun bt keje smbil bt tag ni hihihi...

2 comments:

nmmy84 said...

tenks isya balas tag wadah.saje suke2 tag ni.saje nyakat orang.hehehe

isya said...

tkpe2, Isya suka ape.. hehe

Related Posts with Thumbnails