Thursday, April 9, 2009

~ Iffah ngan tudung prtamanya.. ~

aritu, mak aku ada belikan tudung utk iffah, hihi bulat je muka iffah bila pkaikn tudung... sbnarnya dr kecik mmg iffah tk penah aku pkaikan topi @ nk tutup kpala, sbb bila pkai aku tgk kejap je kpala dah bpeluh, pastu mrengek tk selesa la tu, ni gambor ustazah nur iffah suraya.. hihi..


bt muka blur, bila dpkaikan tudung..ayu tak???
suka plak dia... "comel tk bu?"
dah mula rimas la tu.. ;p
dah bsar kena pkai tudung tau sayang...
psst..mlm ni ada pasar mlm kt bandar baru ampang, jom borong!! hiks hiks
















4 comments:

nmmy84 said...

bagus..hehehe.pandai isya.nanti teruskanla sarung hari2.nanti iffah makin paham.

isya said...

insyaallah wadah, dr kecik nk kena ajar kn..

DYLA said...

amboi ke kecik2 dah ada tudung sndrik ye iffah. bagus ni...

isya said...

dyla ~
hrap2 lpas ni,nk la Iffah pkai, time pkai kn ni pun sibuk nak tarik je.. ;p

Related Posts with Thumbnails