Friday, April 3, 2009

Style Iffah bila tido..;p





Tgk la anak dara aku tido mcm mana, ish Iffah, awk tu pompuan la, suka2 je tido mcm tu eek,
adoii... adakah stail Iffah tido ikut aku??? shhhh...diam!!! skrg dah bole bg Iffah tido dlm katil dia, dulu kitaorg tido sama2, sempit mmg sempit tp dsebabkn aku mls nak bgn bila Iffah merengek, tkpela, tidola kami brtiga 1 katil.. hihi..

Katil ni aku beli kat g*ant, lupa plak hg brp sbb aku beli ms Iffah dlm perut lg, 7-8 bulan kot, ni pun beli tgesa2, sbb mls nak kuar byk kali, dah alang2 kuar beli brg, beli la sekali..ye tak?? Ada 2 katil, 1 yg kecik mcm kat dlm gambo ni la, 1 lg bsar sikit, mgkin kalo Iffah dah pndai jln @ 1-2 thn dah bole tido kat dlm katil yg bsar sikit, katil yg kecik ni lbih kurang mcm buaian la kalo dgabungkan,siap ada klmbu lg.. tu tg aku minat tu..hihkks

yg bestnya katil kecik ni bole asingkn dgn yg katil bsar, jd senang kalo nak blik kg, sbb kat sana byk nyamuk.

tp yg tk best kain katil ni, aku tgk mcm dah pudar, mcm dah lama.. :( padahal tk smpai 1 thn lg..huhuhu

sila abaikan apa yg ada dlm katil Iffah tu ye, mmg kena letak byk bantal, coz Iffah ni lasak, tkt terhantuk, kain btik tu mak aku yg letak, mak aku kata biar tk pnas.. ye ke??? ape2 la..

4 comments:

nmmy84 said...

wooo ganaz iffah ni ye.hahaha.ni mesti tak lain ikut ibu dia tido time kecik2 ni.hehehe

isya said...

nmmy84 ~ ye kot, hahaha sbb mak Isya dulu kn kalo Isya nak mnumpang tido kat umah sedara, msti suruh pkai seluar panjang..hihi

DYLA said...

amboi iffah, katup sket kaki tu iffah. hehe

time baby takpe la, aunty maafkan sbb anak aunty pun cenggitu. tp dah anak dara sok tak leh tau! =)

isya said...

Dyla

kak dyla~ooo..dulu inas pun cenggitu eekk..? kadang2 tu kaki siap tendang bdn ayah & ibu dia.. suruh jgn mnyempit..hehe

Related Posts with Thumbnails