Wednesday, April 22, 2009

~ Tag tentang Blog ~

tag tentang blog
1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
::Coretan Suka Duka Kehidupan
::saje je,andai kan blog ni 1 buku..mcm dairi.. ;p

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http//ibuiffah.blogspot.com/
::sbb aku ibu kpd iffah (anak aku la kan) patut ke aku tukar kalo dah ada anak 2,3,4 @ lebih???;p tak kot..mls nak tukar2, tak pun create blog baru..hehe sbanrnya aku pilih coretansukadukakehidupan.blogspot.com/ tp mcm panjang sgt la.. takmo la..

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

::cerita kehidupan seharian aku 1 family,ape2 je yg aku fikirkan bgs utk dkongsikan..

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
:: tak penah,sayang tau!dulu pun aku pernah ada blog, tp skrg terbengkalai mcm tu je..sesekali je aku view..hahaha..harap blog ni tk jd cenggitu la..
5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
::bg aku blog wadah mcm blog aku & mmber2 blog yg lain..citer pasal kehidupan dia,mungkin kehidupan lpas kahwin la (btul ke wadah???sori kalo silap) aku dah khatam baca blog wadah ni..mmg best!!harap wadah boleh update selalu..sbb isya selalu nak tau citer kat blog wadah..( ;p ) oooh ya..suka & pandai msk,tk caye?tgk blog wadah (wadah,lain kali letak resepi sekali tau...:p)

rsnya mmber blog yg lain dah kena tag ni kn? pada sape yg blom, bt la ye..jgn segan k.. ;p
psst..wadah, isya ada utang lg kan ? kan ?? hehehe

3 comments:

[-suziey-] said...

ler nape xcontinue blog dulu tu? insyaAllah blog ni xkan terbengkalai lg..ekekk:D truskan pejuanganmu..cewwwah..smgt btol:p

isya said...

suziey ~ thanks eek.. support isya..lpas ni bole la join suziey jd 'blogger tegar' hihihi ;p

[-suziey-] said...

yeay dh bertambah geng blogger tegar...ekekek:D

Related Posts with Thumbnails