Monday, April 13, 2009

~ Tengok apa tu ..? ~

hari sabtu aritu kn aku lmbat g keje, ni hah.. mlyan buah hati aku yg tgh mmbesar bagai juara.. hihihi mcm dlm iklan...Mula2 aku pelik, apa yg iffah bt tu, cpat je dia mrangkak g kat kpla katil pastu bdiri,



iffah, iffah.. aku panggil iffah, tgk apa reaksi dia 'Iffah bt apa tu?'



'ta ta ta ta' guna bahasa iffah, agaknya iffah ckp 'tgk bu, cantek..' hehe..




ooo..rupanya dia mmg suka bdiri kat tingkap ni sbb nk tgk pmandangan..


see...



psstt..letih wooo..skrg ni iffah dah pndai bdiri, pntang letak kat lantai, mula la nk cr port nk bdiri. pastu suka2 je lpas tangan.. kang tsembam kat lantai tu la sayang ooi.. benjol kang..ish..lasak..

2 comments:

DYLA said...

aiyoo manyak comel ini baby.. kasi geget itu peha.. leh tak?

isya said...

dyla ~

bole aje kak dyla, isya pun selalu gigit..hiihi

Related Posts with Thumbnails