Wednesday, April 15, 2009

~ uii dah 7 bulan ~

semalam genap iffah 7 bulan.. dah besar dah anak ibu ni..tkde celebrate pun.. tggu la 1 thn kan syg kan.. aku suka sgt tgk video ni..

video

AKU RS MCM BARU JE ~~~

smlm lahirkn buah ati ibu ni.. (ye ke..??perasaan aku je la)

iffah ni nak belajar mniarap (mcm video kat atas ni,ms ni umr baru 36 hari, blom abis pantang lg tau)

iffah blajar mrangkak,(skrg dah laju dah...)

nak duduk..(dulu tkt je jatuh kbelakang..skrg ni tkya risau).

nak belajar bdiri.. (ni mmg baru blajar..pantang nampak org duduk,mula la,nak mmanjat kat peha,kalo org baring, panjat atas bdn..adoii..sakit tau)

skrg iffah dah mula blajar nak bjalan..rs cepat la..bagi aku cepatla(tk tau la plak anak org lain kn,mgkin lg awal dr iffah) sbb mak aku kata dulu aku pndai jalan pun sethn lebih.. mungkin iffah ikut jejak ayah dia, MIL aku kata dulu ayah dia umur 10 bln dah pndai jln..mak aku katakan,"kalo la iffah dah pandai jalan skrng, cuba letak kat dlm lif (sbb rumah flat kn), pastu tkya pkaikan baju kn, msti org ingat t*yol, hahahaaa" aku ckp, "apela mak ni,ckp mcm tu plak"yelah.. iffah walaupun bdn berisi, tp dia tk tinggi(mcm aku kot).. mstila org pelik kn, bdk ni kecik lg dah pandai bjalan.. tk dpt aku byang kan kalo iffah dah pndai bjlan dlm ms tdekat ni.. uuuhhhhhh.. rs cepat kan ms blalu bila tgk anak mmbesar...

2 comments:

DYLA said...

cpatnya iffah nak pndai jalan. inas pun blum.

akak dulu mmg lmbt jalan. sethn lebih baru jalan. hehe. harap inas tak lewat mcm akak la.

isya said...

dyla ~ tula kak, biar cepat pandai jalan..tk larat nak dukung..hehe

Related Posts with Thumbnails