Tuesday, May 19, 2009

~ ada sape2 yg rajin tak?? ~

double klik kalo nak tgk k..

tolong tgk kan email aku ni, tak larat la nak tgk... aku tgk mana yg aku rs penting & kelakar je ;p, kalo ada video aku mls nak tgk sbb computer kat opis aku ni lembapsss sgt...
psst.. bila nak abis tgk ni... mata aku dah bpinar2... huhu..

2 comments:

DYLA said...

ini salah satu punca akak malas baca emel.

biasanya akak delete je. jahat kan? hehe

isya said...

Dyla ~ hahaha, tak baik tau, tp kdg2 isya pun bt cenggitu juga .. ;p

Related Posts with Thumbnails