Tuesday, May 26, 2009

~ yg diingini dah dapat! ~

aku happy la harini, knp?? kan aritu ada citer pasal air cooler, ha... arini aku ter'jalan2 kat kdai sebelah opis aku, aku ternampak ni.. mcm mana la sebelum ni tak terpikir nak ke situ? murah la.. aku dah beli tau! yezza.. aku suka aku suka!!!!! air cooler ni mmg simple, sbiji mcm kat bwh ni ha.. cun kan???


gambar cilok dr mudah .my hehe
aku bz arini, byk keje nak kena bt, boss dah byk kali remind esok nak tgk sumer cheque yg belum kuar lg.. esok awal pg dia dah terpacak depan opis..huhu
psstt.. tak sabar la nak cuba air cooler ni.. hiks!

7 comments:

[-suziey-] said...

wah nk letak kt mane tu? hehe..cam comel je..kna ltk air ke ek?

Faizah_Haris said...

isyaaa...
baper hengget tu ek? cam menarikkkkk da boommm laaa...hihihi

nmmy84 said...

wadah ada tower fan.bolehla tahan.agak bagus jg.nak tau suhu dalam rumah die detect brape.slu 32 c.dasyat panas kan.

@e_da said...

wahhh bestnyerr lepas ni cool jerk la... hehehhe

Intan said...

Cantiklah air cooler tu...betul gak kan guna benda tu utk jimatkan sikit air-cond nyer bil...emmm to buy or not to buy?

Intan said...

Isya...anda di tag ye. Sila buat k :)

isya said...

suziey ~ kat bilik, mmg comel hihi , boleh letak air & ais.. nak sejuk guna ais la.

Faizah ~ mmg murah, RM 230, hg sebenar RM269..(ni dah compare ngan kedai lain, lain brand RM200 je)


nmmy84 ~ akhir2 ni mmg panas wadah, beli ni pun dah tak tahan pnas bila mlm, kesian kat iffah..


@e_da ~ tp tak sehebat air cond, boleh la kalo letak kat bilik.. angin kuat tau! hehe


Intan ~ nak cuba apa salahnya kan.. ;p , nanti isya bt tag tu ye, aritu pun tak bt lg..hiks

Related Posts with Thumbnails