Thursday, May 7, 2009

~ iffah buat muka nakal ~

aritu aku ajak hubby makn kat pizza h*ut, biasala ramai org, aku ni tak sah kalo sekali dlm sebulan tak mkn kat situ.. aku rindu ngan sweet & spicy wing! stop! stop! bukan pasal mkanan yg aku nak citer ye.. tapi pasal permata hati aku ni ha.....



bole dia ejek aku ms nak amik gambo..hihi (bdk kat blakang tu nak jgk amik gambo)




korang ni nyibuk aarrr...





ibu pun sama.. tepi la.. hahaha




semakin lasak iffah ni... boleh kurus aku mcm ni.. wakakakaka brangan je la keje ko isya ooii..


psst..dah nak blik ni tu sbb citer pendek je...

5 comments:

@e_da said...

cumilsnya dia mengejek ibu dia wat camtu... makin keletah dia kan .... x sabo tunggu keletah my child pulak... heheheh

isya said...

@e_da ~ btul tu ida, skrg dia blom paham lg,sukati je nak bt ape.. naik letih isya dbuatnya.. yg penting happy kn? ;p

DYLA said...

iffah dah nmpak besar dah.. jap je kan.

esok akak tak dpt nak kuar. boring giler sbb hubby kursus.

tgu la ahad tgk macam ne

[-suziey-] said...

comelnye iffah buat muka camtu..hahah:p

isya said...

DYLA ~ tu la kak, sama la kita.. mmg boring kalo kuar bkn ngan hubby..

ahad pun isya tak kuar gak, hubby g convoy ngan mmber g melaka mmber kawen katanya), naik motor lak tu..saje je tak nak bg kitaorg ikut:( (ish,mngadu kat sini lak ;p)

suziey ~ ibu dia yg ajar...hahhaha

Related Posts with Thumbnails