Saturday, May 23, 2009

~ semakin pandai 'bergaya' hehe ~

Thanks kak rose, intan aka ibu arissa , wadah , Tak mo sedih2... biar la apa yg berlaku jd pengajaran..ada hikmah dsbaliknya.. AKU AKAN LEBIH BERHATI-HATI SELEPAS NI.. ;p entry kali ni saje nak pamer gambar iffah, suka benar kalo orang nak amik gambar dia.. layanzzzzzzzzzz ok...







ni kiter amik sendiri tau! pandai tak?? ;p (ibu : iye kan je la ye.. ihiks)



ehem..ehem.. kalo mcm ni ok tak yah??? (mcm bkn budak 8 bln ;p)


nape keretapi ni tak gerak2 eehh?? oooohhh..ayah tak isi duit lg kot!



bosan tau tggu ibu ni, nape lama sangat soping ... :(


aktiviti kiter bila petang, nenek kiter suka bw g sini la.. best tau ramai kengkawan.. enjoy...... hahaha nanti kita amik gambar byk2 lg k, suruh ibu tepek kat blog..



pstt..esok nak ke kuala selangor...selamat berhujung minggu..

3 comments:

DYLA said...

comelnya gmbr kat train!

pas ni leh jadi model cilik k

isya said...

Dyla ~ isya pun suka gambar dia kat train tu.. insyaallah kak.. ;p

Intan said...

Comelnya gambar isha pakai baju hijau tu...suke tgk :) Tembam nya anak dara sorang ni...rasa nak ku cubit2!

Related Posts with Thumbnails