Wednesday, May 13, 2009

~ tak sihat.. ~

bkn aku yg tak sihat.. tp permata ati aku..sian nya anak ibu ni.. ari isnin aritu aku blik awal, bw iffah g klinik.. kdg2 aku pun tak paham, kalo siang aku tgk iffah ok je.. bole main2 lg, mrangkak ke sana sini, mulut tak bhenti2 nak pot pet pot pet (guna bahasa dia ;p), tp bila mlm time nak tido susah btul nak pastikan iffah btul2 lena, tido jap pastu 10-15 minit merengek.. pastu tido.. berulang2 kali.. aku ada bg tau doktor yg iffah ni bila mlm susah nak tido, ber*k sehari lbih 3 kali, bdn panas sikit.. doktor kata iffah kena virus, itu biasala... huh??? ni yg aku risau, kerap sgt iffah tk sihat, br je baik dr selsema, dah jd mcm ni plak..


Harap2 anak ibu cpat sembuh..


psst..akhir2 ni fikiran aku bserabut pikir pasal iffah ...aduhhh...

6 comments:

DYLA said...

isya,
skang ni musim. lg satu bdn iffah tu panas dedar ke? cube tgk kot2 nak tmbuh gigi.

mlm inas pun merengek jugak. panas rupenya. berpeluh2. akak pasangkan aircond plg minimum utk dia. dlm sejam tutup balik. janji leh tdo lena.

mrs e said...

alahaii..

siannyerr dia..
:(

[-suziey-] said...

SIAN IFFAH...SEMOGA CPT SEMBUH...

isya said...

Dyla ~ panas dedar tu ape kak? payah nk tgk dia tumbuh gigi ke tak, dia tak bg tgk,

kat umah takde aircond la kak, kipas la pkai 2.. rs mcm kat tepi pantai je.. hehe


mrs e ~ tu la naja, time iffah nangis lg tak le tahan..



suziey ~ doakan yak!

nuarliesya said...

isya,
sekarang nie mmg musim tau..Aqisya pun bila malam jer badan panas, siang main elok jer...ubat dah belamabk dalam peti tu tapi still sama juga heheh..harap2 iffah cepat sembuh yer..kita nie kalu nak sakit ngan kita2 sekali sakitkan pikirkan diaorng..

isya said...

nuarliesya ~ btul tu liza, ngan kita2 sekali sakit kn ngan tk cukup tido..tp tu la pengorbanan.. thanks liza..

Related Posts with Thumbnails