Wednesday, June 10, 2009

~ bulan JUNE [ hari minggu aku penuh ] ! ~

nampak gayanya bln ni aku mmg takde g shoping2 wokeh! hari minggu aku penuh ngan kenduri kawin.. dan semuanya tak bole nak elak..

a) 07/06/09 ~ kenduri anak buah aku kat jelapang,ipoh (dah lepas..panas terik wooo ms aku kat sana!)

b) 14/06/09 ~ sedara belah bpk aku kat johor.(amik ko lg jauh!)

c) 21/06/09 ~ sepupu aku belah mak kawin kat gombak, (yg ni aku ngan hubby kena asing pegi, sbb sepupu dia pun kawin kat penang)

d) 28/06/09 ~sepupu aku belah bpk plak kawin kat segambu!


see..full kan?? perlu ke aku amik cuti tanpa gaji eek?? nak gak g shopping.. kesian iffah takle jalan2..( hahaha ke mak nye yg sibuk nak shopping ;p)


pstt..ada sale lg ke kalo aku amik cuti eekk??wakakaka

2 comments:

[-suziey-] said...

amboih bz btol...pnuh aktiviti..

isya said...

suziey ~ tu la, letih bila ingat tp nak bt mcm mana dulu pun diorang pun mcm tu gak..dr jauh dtg ke KL ms perkahwinan isya..tp takpe, merasa gak keluar KL.hihi

Related Posts with Thumbnails