Monday, June 22, 2009

~ kenapa ekk?? ~

aku takut la esok.. ada sesuatu berlaku kat company aku.. esok ada meeting tergempar

apa yg boleh aku bg tau kat sini, apa yg berlaku tu ada kena mengena ngan keje aku aku, so esok mungkin aku kena soal siasat ngan GM..

knp bila dah terjadi sesuatu br nak berhati2 pd ms akan dtg???? ni la padahnya kalo aku cuai.. ;(

PSST HARAP ESOK TAKDE APA LA........... rs nak nangis je..

'korang ni' tak boleh ke nak senangkn sikit keje aku??

2 comments:

mrs e said...

isya..

naja doakan takde ape² berlaku esok.
harap semuanya ok..

hadapi dengan tenang k..

isya said...

mrs e ~ thanks naja.. alhamdulillah nasib baik takde apa2.. cuma lain kali isya kena hati2,tk bole nak cuai lg..

Related Posts with Thumbnails