Saturday, June 13, 2009

~ Ole Ole dari SEBERANG ~

semalam aku ngan org tua aku g gombak sbb nak jumpa pakcik aku dr indonesia , ni 1st time aku jumpa ngan pak cik aku ni pun dia 1st time dtg KL, M'sia..

ooh ya, aku panggil pak cik aku ni 'mamang', sbb dia adik mak aku kalo abang mak aku lain plak pangkatnya jd 'obek' hehe.. ada paham?

percaya tak kalo aku bg tau yg perbelanjaan pakcik aku ni lebih kurang RM3K? mahal kn? tp semua ni tinggal nak bw bdn je la, sbb pasport, tambang feri, tiket kapal terbang & apa2 perbelanjaan dr Indonesia ke KL,M'sia..

ni semua dr sana..hihi lupa plak yg mana anak buah aku bg.. ;p


ni yg aku tggu2, keropok ikan tp mmg tak sama ngan kat sini! sedap! dulu aku mgidam kopok ni ms mgandungkan iffah..

ni la bdk yg cengeng semlm..


mood iffah semlm tak baik, nangis je.. nak bkepit ngan aku ngan nenek dia je, org lain semua tak mo! tp mungkin sbb tak cukup tido kot, mak aku kejut kan dia tido ms nak g gombak..



pstt..apa ada kat johor ye? esok nak ke sana? hehe

3 comments:

mrs e said...

nk ke johor kat mana tu isya?

naja duk kat muar ni haaaaa

isya said...

mrs e kat senai kot, dekat sgt ngan plaza angsana.. jauh kot dr muar

[-suziey-] said...

waa sedapnye nmpk kopok ikan tu..wlaupn blom goreng..ala2 kopok leko yek..

Related Posts with Thumbnails