Tuesday, June 23, 2009

~ sian anak ibu ~

arini aku dtg keje lewat lg, aku anta anak aku ni g klinik sbb semlm bdn iffah panas sgt.. iffah tak batuk, tak selsema cuma bdn je panas! pelik ke @ normal?

aku tak sedap ati, terus ajak hubby g klinik..

ni la bdk nya yg tak sihat..


merah muka iffah..


sayang anak ibu...


rumah aku tk bersih ke? knp doktor ckp kena virus je????


pstt..mungkin iffah terjangkit dr aku kot sbb aku rs tak sdap bdn sejak semlm lg, huhuhu

9 comments:

iEfa said...

tiannyer iffahh...maisarah saket mate...huhuhh skrg kan cuace tk elok..mmg ramai saket2 nih..huhuhu cepat sehat yer...

[-suziey-] said...

sian iffah..get well soon ok ;)

isya said...

iEfa ~ tu la.. harap2 cepat la sembuh...


suziey ~ thanks suziey..doakan ye..

Intan said...

Kesiannya iffah. Cepat sembuh ye sayang...

RoSe said...

ala siannya...dah sembuh lom tu isya??

p/s: nnt amik adiah kat blog den yo...ahaks.

isya said...
This comment has been removed by the author.
isya said...

Rose ~ belum lg la kak, kena demam campak plak..

ok kak, nanti isya tepek kat sini.. thanks a lot.. ;p

isya said...

intan ~ tq auntie - iffah

Mysunshine Gift Shop said...

hi, come join mysunshine diaper cake GIVEAWAY contest @ www.mysunshine2u.blogspot.com

zar

Related Posts with Thumbnails