Tuesday, June 9, 2009

~ Tag From Intan a.k.a ibu arissa ~

di sebabkn aku mls nak bt entry panjang2 (ms weekend aritu) so aku rajin plak nak bt tag , sambil2 tu bt keje la kan..hehe


Arahan tag ini.

1) Anda perlu printscreen wallpaper di desktop anda yg sedang anda gunakan sekarang. Jangan tukar tau.

DONE! ;p
2) Bagitau kenapa anda suka wallpaper ini.

knp eek?? ntah, sbnarnya aku suka tukar2 wallpaper (tp semuanya gambar iffah, biasa la tu kn..hiks), tp bt ms sekrg aku guna ni, cute je muka iffah ms amik gambar ni.. pd mata aku la..tgk tu..dia pegang apa tu?? hehe


3) Sila tag 10 orang kawan.
adeh..sape yg aku nak tag ni ye..

*kak Rose
*@e_da
*Mrs e
*nabilah
*suziey
*wadah
*faizah
*liza
*Dyla (dah tau akak penah bt tp nak tag jgk.. hehe)
*Edrina

sape yg blum bt cepat bt k.. yg dah bt tu kalo sekrg dah tukar wallpaper tu, nak bt lg tag ni pun tak pe..



psst...byk hutang blum byr lagi ni..

6 comments:

[-suziey-] said...

uwaaa..kena tag...sob sob sob:p

DYLA said...

amboi teruk tau!

nanti akak bikin wallpaper lawa2. nanti akak tayang.

akak tak penah ada wallpaper gmbr anak mcm yg isya wat tu tau. nanti akak usahakan. hehe

unique1012 said...

dah terkena!! cantik wallpaper tu.. comel tul iffa

RoSe said...

hahhaa..akak dah wat tag isya..hehehe...

isya said...

suziey ~ bt suziey!! hehe

dyla ~ ala kak, ni pun cilok hubby punya ooopps!


unique1012 ~ msti wallpaper nabilah punya lg cun!


Rose ~ cepat tul!ok jap lg isya tgk k..

nmmy84 said...

yeay.lame tak kene tag atau wdh sendiri tak sedar.haha.wadah nak buat.

Related Posts with Thumbnails