Thursday, June 18, 2009

~ tengok ni... ~


Pagi td baru aku perasan, 'ish, ape plak kat rantai leher iffah ni' lorrr... nape plak bole jd mcm ni? aku tanya mak nape rantai iffah boleh jd cenggitu... 'ntah, mak ingat kn dia nangis sbb nak tido ke ape, rupa2nya rantai tersangkut kat celah2 tu ha (aku lupa kat mana) , tgk2 dah putus..'

ada benang nih! tak tantek la..


nampak tak?? adoiii, simpan je la, tak mo pkai! tggu ibu anta kedai emas k..


bt muka kesian bila aku marah iffah, 'jgn mayah la bu...'


'hmm...soyieee....'


'he he he lain kali, iffah bt lg k haip haip!!'


ada2 je la iffah ni.. mak aku la ni pkai kn dia rantai .. (msti la kn, dah mak aku yg beli utk cucu dia ni, tak kn nak simpan kn?)


pstt.. mak aku kata skrg iffah kuat mkn, sehari mkn bubur sampai 3x. nanti debab la iffah! ;p

6 comments:

mrs e said...

ihikss..

sian iffah, rantai kena anta g betulkan dulu. t dah ok, suh ibu pakaikan lagi okeh..

[-suziey-] said...

mase kecik2 dulu sy pn lilit benang sbb rantai asyik nk buka je

isya said...

mrs e ~ ooo..itu mesti, kalo tak pkai kn mak isya bising! ;p


suziey ~ ms isya dulu bkn rantai je lilit ngan benang, cincin pun sama sbb besar..hahhaha

DYLA said...

inas takde rntai. sbb inas ni suka tarik2 risau je..

bagus la isya, iffah suka makan...

isya said...

dyla ~ isya pun risau gak, tp nak bt mcm mana mak isya suruh pkai gak..

inas tak suka mkn ke? iffah ni pantang org bg mkanan semua ngap msk mulut!

nmmy84 said...

mesti lasak ni..hee

Related Posts with Thumbnails