Sunday, July 5, 2009

~ apa tu ?? huhu ~

Lokasi : dalam bilik

Masa : 1.00 t/hari

Pelakon : ibu, ayah, iffah ..;p



ayah : 'eh eh .. iffah ada 'tahi lalat' la.. sama ngan ibu!

ibu : ha! mana, mana??? aah la, bila ms ada plak ni?

ayah : cuba tgk btul2..

ms ni aku pegang2 'tahi lalat' kat pipi iffah..

ibu : eeeee..ayah ni! tipu!

rupa2 nya hubby tampal ntah apa ntah.. terkejut aku!

bantai gelak hubby tgk gelagat aku! cis!

layan gambar je la..




nampak tak?


meh close up sikit


sian iffah selsema..jangkit dr ayah..



mana ada , mana ada.. (tahi lalat)


psst.. tak sempat nak bls komen , nak balik dah ni.. hari ahad pun keje..

4 comments:

DYLA said...

huhu,
tauik lalat betul ke tu? kalau betul, mmg comey sgt lah!

isya said...

DYLA ~ bkn la kak, tipu je tu.. ayah dia bt suspen hahah...

[-suziey-] said...

hahaha..comel jek..tp manis gk kalu btol ade tahi laalt:p

isya said...

suziey ~ comel eekk, biar ibu dia je bertahi lalat.. hiks

Related Posts with Thumbnails