Tuesday, July 28, 2009

~ Char Kuey Teow ~

dulu aku tak tahu apa tu ' char kuey teow ', tahu la makanan tapi tak pernah nampak mcm mana 'rupa' makanan tu, sejak berkenalan ngan hubby la aku mula 'jatuh cinta' nak rs char kuey teow , mana taknya, dia kn org penang mesti la makanan kegemarannya..

tp paling 'best' pernah aku rs kat Permatang Pauh,Penang.. pergh.. mmg sedap! mmg wajib aku ke sana bila balik kg hubby, (ms dlm pantang pun aku curi2 mkn! nasib baik tak gatal! paham ke? hihi)



bagi sesiapa yg tak tak tahu 'rupa' char kuey teow ;p


ooh, ya kt KL ni mmg susah nak cr char kuey teow sesedap kat sana .. walaupun ramai peniaga yg menjual, kdg2 bila terjumpa kedai mkn yg jual, rasa hampeh je .. :(



1 lg tempat yg mmg best! kat Sg Dua.. tp takleh 'lawan' kat Permatang Pauh




psst.. mood nak makan menjelma, diet hilang entah ke mana.. huhu

JOM LAYAN CHAR KUEY TEOW!lalalalala~~~~

gambar from Mr Google

2 comments:

Diarihatiku1976 said...

kalau kat Kl saya selalu makan char kuey teow pulau mutiara.. sedap ooo... Rm 2.50 je...layan.. sehh...

isya said...

kat mana tu??

Related Posts with Thumbnails