Thursday, July 2, 2009

~ Hari Pertama ~

apa yg pertama? start nak berblog lepas 'cuti' bberapa hari.. hari ni gak hari pertama aku ganti posa.. byk wooo.. 19 hari lak tu.. sempat ke aku nak habis kn? dah kesuntukan ms ni, tp insyaallah..


alhamdulillah,byk gak keje yg aku dah settle kan, tp byk gak keje yg betambah..mcm mana tu?aduhai..bila plak nak habis mcm ni..alah..nak mengeluh plak aku, paham2 je la keje tu takkn habis..btambah ada la.. duk account dept. mm gitu kn?? lg2 aku org yg 'ditengah2'..


dahi aku sakit sekrg, angkara iffah la ni.. ada ke patut tgh aku syok2 tido dbalingya h/p ayah dia kat dahi aku..ish ish ish, tak patut tak patut.. tkejut aku dbuatnya, sampai hati iffah bt ibu cenggini ye.. hehe.. ;p


psst.. aku ngantukkks! minggu ni mmg meletih kn...ZZzzzzzzzzzzzZZZZZZzzzzz..

4 comments:

mrs e said...

isya,

naja tinggal sehari jek utang pose..yeayyyyy..

minggu lepas dah pulun pastu terpaksa stop kejap sebab bender jepun naik..minggu depan nk langsaikan terus..hehehe

isya said...

mrs e ~ oohh..dah nak 'raya' la lpas byr hutang nanti hehe..

Intan said...

Ouccch sakit tu isya....kalo handphone besaq lg lah sakit oooo!

isya said...

intan ~ tu la pasal, iffah protes sbb isya tak layan dia.. huhu

Related Posts with Thumbnails