Tuesday, July 21, 2009

~ Jom Memanjat! ~

suka benar ini budak memanjat, kalo kat katil aku tu petik jari je * iffah kata la kn, kdg2 geram bila iffah ni sibuk nak memanjat je, ye la, takut jatuh kn dah gedeboomm, gambar ni aku amik masa kitaorg tunggu sepupu kat shell tol sg besi, jom kita memanjat!

apa tunggu lg, jom arr..


ehh, jgn la bu.. ape ni main tarik2!

yeah!!!!!! berjaya! (mmg kena pegang, takut jatuh!)


iffah, iffah, atas kete pun nak panjat, nasib baik la kete tu br cuci, kalo tak.....hmmm..


pssttt mugkin ke sbb dulu aku nak anak lelaki, tu sbb iffah lasak ??? ;p ;p

7 comments:

mrs e said...

suke je iffah tu memanjat..

ceria betul mukanye..hehe

[-suziey-] said...

hahahaa..suke btol iffah memanjat..comel iffah gelak2..

isya said...

mrs e ~ mmg iffah suka memanjat! mak isya ckp mcm m*nyet, ish tak baik kn?

suziey ~ ya betul tu suziey! suka amik gambar iffah time gelak..

Intan said...

Isya, walaupon keta tu baru di cuci tapi iffah baik tauuuu. Tau tak kenapa...coz dia tlg "gilapkan" lagi keta tu...ekekek.

P/s: Cute nya iffah dlm gambor tu :)

isya said...

Intan ~ tu yg ayah dia suka tu, anak dia tolong kilatkn kete tu..hahaha

ratna said...

menuju puncak!!!

isya said...

ratna ~ ... menara gading!
hehe

Related Posts with Thumbnails