Friday, July 31, 2009

~ Lelong lelonG !! ~

lelong! lelong! murah! murah ! amacam? ada berani ke nak cuba pkai?? anak korang leh le...

ok, ni antara koleksi pakaian iffah.. ala ala hawaian stail.. bg mata aku menarik la, tak tahu la plak org lain.. ;O mula tu aku beli 2.. yg ada corak bunga2, yg jenis kain batik tu pemberian seseorang.. rakan mak aku, oohh.. sungguh bertuah iffah! ;p



i link PINK!adeh..maknye plak yg lebih..


nampak seksi bila iffah pakai baju ni, nampak belakang, baju ni sangkut kat leher..


warna oren cun tak? ok la...


gerun le tgk warna ni, dah mcm 'kelawar' plak bila amik gambar! tp bila pakai ni la yg paling cute sbb bawah kembang.. ;p


baju2 ni sgt selesa bila dipakai, sekarang kn cuaca panas, ok la tu pkai kat rumah..


pstt.. sikit sgt la koleksi baju mcm ni, kena TAMBAH lg kn??

JGN MARAH YE.. tajuk kat atas tu mcm nak menjual, tp.. koleksi baju anak rupanya.. model? mls nak godek2 ..huhu



5 comments:

@e_da said...

cutenyerr baju2 baby girl kan... geraammmmmmmmmmm

[-suziey-] said...

hah..tu la ingtkan dh buat binsen jual baju..ekek:D i like oren tu laa...skesi u..hehe

p/s: pls vote for aQeel utk my cute lil prince yek..jasamu kukenang:)

isya said...

@eda ~ hihi, cute kn??


suziey ~ ok ok, nanti isya vote k..

Intan said...

I like yg pink kaler itew....cun!

isya said...

Intan ~ hehe.. pink!

Related Posts with Thumbnails