Monday, July 27, 2009

~ Perasaan ~

Apa perasaan korang kalo g shopping ngan hubby / bf tp balik umah ngan 'tgn kosong' je??


a) nangis sambil tumbuk dinding

b) merajuk sambil bt bibir muncung (nak ikat pun boleh!)

c) membebel kat hubby / bf sampai bernanah telinga diorang

d) bt mcm biasa, kiranya takde halnye..


hihi, aku pilih C, knp? bkn ke org pompuan yg suka shopping? rp idak le sampai bernanah.. *wink* citer smlm la ni, dah la kuar umah lambat nak g sogo, pastu bila dah sampai hubby plak sibuk tgk brg2 dia.. adooi aku ingat pompuan je pilih berjam2, rupanya lelaki pun sama! (eh, selama ni aku tk tahu la plak kalo hubby yg kena tggu aku berjam3x )


lepas aku muncung sedepa br hubby nak g byr, pastu aku dah mls nak cr brg aku terus cr barang iffah..
aduss.. rambang mata dibuatnya, tp br je aku nak pegang gaun tu ada promoter tegur

promoter : kak, tinggal 2 minit je ye..

aku : ha? nak pilih apa cenggini.. dah la jom.. (sambil tarik tgn hubby)
pot pet pot pet, abg la ni lama sgt pilih td, pot pet pot pet

hubby : ye la, ye la minggu depan kiter g lagi eekk..


aku apa lg, senyum mcm kerang busyuk.. huhu


psstt..minggu depan pun minggu depan la.. janji boleh shopping kn? ;p



2 comments:

[-suziey-] said...

hahhaaa..sabo je la..btol la,.my hubby pn kalu pilih brg jenuh nk tungg..mmg dia jarang shoppping tp skali shoping kalah kita..haha..kalu sy dh muncung amjuk dh:p

isya said...

suziey ~ hihi betul tu, telinga sampai berasap thn marah, wakakawakawa

Related Posts with Thumbnails