Friday, July 3, 2009

~ tinggal ni je? ~

ni la lebihan t/hari td.. banyak gak la.. ni mesti diorg muak nak makan.. takpe2 esok2 pun bole mkn lg.. sedap!

mahal dah sekrg kek ni.. sekali sekala boleh la.. huhuhu



dah abis makan lor...

kan dah kata hingga menjilat jari, tp sepotong je.. tak larat wei nak 2nd round..
dah bermcm2 kek kat SR aku dah penah cuba.. (pengaruh mmber aku la ni, mana tak tembam! ;p)

mentang2 la kdai SR ni sebelah opis je.. harus d cuba kek2 yg baru tul tak??? ;p


psst.. byk2 kek kat SR, ntah knp aku tak sukak chocolate banana.. tekak org, lain2 kn?? ;p

4 comments:

[-suziey-] said...

mahal tp sedap..xpela..skali skala:)

nmmy84 said...

wdh pun suke choc banana..tapi semua pun suke.haha.kek mahal la katekan.kualiti hebat.

Intan said...

Isya, awat tak tinggal sepotong utk intan nie...merajuk lah...ekekek (dah tua2 pon ada ati merajuk kaaaa...ha ha)

isya said...

suziey ~ btul tu.. tak bole selalu.. ;p

nmmy84 ~ 1st time rs mmg dah jatuh cinta! hahhaha


Intan ~ ada lg ni ha kat opis, nak???

;p

Related Posts with Thumbnails