Saturday, August 22, 2009

.: bila rajin :.

ada 'projek' yg dah lama tertangguh, nak buat senang je tp takde masa (eleh, ckp je la mls!)
semlm aku berdua je kat umah ngan iffah, barang2 semua dah ada tinggal nak bt je..

beli je yg siap pek cenggini, senang, dulu penah gak bt (org ajar) selalu tak jadi, bantut!
tu yg bt aku 'lemah' semangat nak bt lg, tp sekarang order je ngan lieza atau http://aq1s.blogspot.com , rajin leh bt sendiri dan yg pastinya aku tak kn dgr lagi sindiran mak aku.. hehe

guna bekas yg mcm ni pun jadi la..

kukus, hati2 panas tau! ;p


tadaa.. siap utk dimakan, 3 lg dah masuk mulut! haha

iffah dah meraung, jd aku bt kaler pink je semua!


psstt.. ada 2 pek lg yg aku belum bt (2 jenis kek), kalo vitamin R berlebihan, hari ahad aku bt la..

8 comments:

nmmy84 said...

wah bestnye...rajin awk buat.

isya said...

nmmy84 ~ best kalo jd, hehe

noor said...

isya...wah cayalah!!..eh bg ler resepinyer skali teringin gak nak wat

edrina said...

mmg nampak sedap..puas hati kan biler buat sendiri ngap sesama ahli keluarga :-)

mamaadam said...

wah looks yummy!

isya said...

noor ~ noor,order je ngan liza, ada bg kn link kat entry, tinggal nak masak sendiri je.. confirm jd..


edrina ~ ah'ha kak, mmg sedap, 1 family suka..;p

mamaadam ~ mmg yummy finee

Faizah_Haris said...

wahhhhhhhhhhhh.....cantikk laa dia mengembang tu....musti cedapp kan...pos cini sket nanti

isya said...

FAizah ~ tak berkulat ke kalo nak pos, hehe

Related Posts with Thumbnails