Wednesday, August 19, 2009

.: "Kau" muncul juga ye :.

lupakan kisah yg tragis itu ;p bina hidup br..ewah ewah, sampai nak bina hidup br konon!

br je bbrapa hari tu aku citer pasal gigi iffah tu kn? nak citer sikit ni, pagi td nak g kerja aku nampak mak ngan iffah kat playground umah, g jumpa sat..

mmg aku selalu rs gusi iffah (guna jari le) , 'dah tumbuh ke tak eekk?'
pagi ni aku rs lain sikit, yeahhhhhh dah muncul dah gigi iffah, tp tak nampak sgt! (kn dah kata, mmg ibu dia yg lebih2)


susah benar nak amik gambar gigi dia ni!

tu dia....



nampak tak air mata dia tu?nak ikut aku + hubby


merajuk,tak bg aku nak amik gambar gigi dia la tu!


uuuuwwwaahhh...

sian iffah, sekrang ni mmg dia dah pandai nak mengikut org, nampak org pakai lawa2 sikit nak ikut, tak dpt ikut nangis...

psstt.. 'kaki jalan' gak iffah ni.. mcm sape?

19 comments:

[-suziey-] said...

hahhaaa..pnyela lama nk tunggu dia kuor yek en gigi..ekkek;D

mrs e said...

isya kena siap sedia ngan gigi iffah, takut kena gigit!!

hehehe ;p

Intan said...

Yey! Aunty dah nampak gigi iffah lah...ibu dia tak sabar benor ye...he he.

Dah keluar dah pon :)

ratna said...

tahniah..tahniah.. akhirnya yer..

isya said...

suziey ~ tu aarr.. tiap2 hari rs, 'bila nak timbul ni' hehe

mrs e ~ iffah baik la, tak gigit nye.. huhu

Intan ~ ihiks, tu la kn isya plak yg berkobar2..


ratna ~ akhirnya tumbuh dah gigi iffah..suka sgt! thanks kak..

iEfa said...

lalala tiannyer bucuk2 cakkk....

iEfa said...

jgn bg mkn gule byk2...gigi rusak nanti :D

isya said...

iEfa ~ gula2? mmg takleh mkn byk2 nanti 'rongak'.. hehe

edrina said...

haa.. nampak2 dah gigi dia hehe

isya said...

edrina ~ nampak kn?? yabedabeduuu..

noor said...

pasni iffah kena blajar gosok gg tau

mamaadam said...

elelele dah ada gigi ye.. kang gigit ibu ye hehe

isya said...

noor ~ ah'ha la, lupa plak nak beli..hihi

mamaadam ~ belum pernah rs iffah ni nak menggigit, harap2 takla, sakit wooo..;p

Faizah_Haris said...

dear isya...
selamat berpuasa ...::::D

isya said...

faizah ~ selamat berpuasa utk faizah juga..

mummymaria said...

jaga2 kalau still bf...hihihih...

isya said...

mummymaria ~ dah tak bf, guna botol hehe..

mummymaria said...

sib baik..cm mummy ni asik kena gigit jerk ngn danial...

isya said...

mummymaria ~ ye ke?? danial geram kot..huhu

Related Posts with Thumbnails