Friday, August 21, 2009

.: Masa Berharga :.

sekejap je kn ms dah berlalu kn, esok kita semua dah menunaikan ibadah puasa, alhamdulillah 'hutang' puasa dah selesai harini, ;p tak kena fidyah! huhu

bermula hari ni insyaallah aku akan balik awal, opis aku ni walaupun company & staff ramai C*na tp bab2 agama diorng ni peka sikit, bulan posa aku akan balik awal 1/2 jam (pkl6ptg)
jd aku mesti takde ms lg nak online, (facebook @ blog) mungkin slow skit nak update blog, sbb bila aku dah balik awal maknanya kerja akan bertambah2, aku pun tk tahu bole siap ke tak,
;p ;p (kalo boss aku tahu ni , habis la..)

yg pastinya aku akan lebih banyak ms ngan iffah kat umah! ;p tu yg aku suka..
hubby mcm biasala, kalo cuti br leh buka puasa sama2.. ;( takpela, kan cari rezeki..

SELAMAT BERPUASA KAWAN2
.. lepas ni raya tau... hahahhahaa


psstt..ada2 sape2 volunteer nak jaga iffah tak?? aku nak g solat tarawikh..

1 comment:

Intan said...

Selamat berpuasa to isya and family :)

Related Posts with Thumbnails