Friday, August 7, 2009

~ Model cilik di tepi pantai! ~

disebabkn aku busy, eehh ehh busy ke?? ;p entry yg sepatutnya aku bt hari selasa dah tergendala sampai hari ni,

ada sape2 yg nak amik bdk kecik ni jd model tak???model ???
sapeeee tuuuuuuuuuuuu..

mls nak story panjang2, kiter tgk gambar tp ada citer pendek ok.. ok kn? ok la..

suka gambar ni! cantik kn?


tgk tangan dia tu, geram tgk pasir yg halus mulus tu kot..



langsung tak berganjak, walaupun aku ngan hubby duk jauh2.. tak nangis pun..


ape yg dia tgk tu??


'jom mandi laut nak??' - iffah

'ish, takde kwn la..' - iffah

'pok amai2' - siap tepuk tangan plak kat situ.. sabar je la.. ;p

dia kn takut nak jln, terpaksa la ayah dia pimpin.. hihi

psstt.. ada gaya model tak??? hihi



4 comments:

Intan said...

Amboiii cekci dan cuteee nya diaaa! Leh jadik "model pantai" nie....phewittt :)

isya said...

Intan ~ haha.. kecik lg ok je kalo nak jd model pantai, dah besar, mintak dihauh kn ler....

[-suziey-] said...

waaaaa sgt tantek la baju iffah...tomey jek..aunty nk pinjam bole x...ekek:D

isya said...

suziey ~ adeh, auntie suziey mn leh muat.. huhu - iffah

Related Posts with Thumbnails