Tuesday, August 11, 2009

~ Panjang benor ~

banyak kali gak la aku duk ulang2 nama budak ni, payah tul nak menyebutnya, ada nama sesape yg lg panjang nama dr kat bawah ni tak??? ;p

biasala aku ni 'jakun' sikit, yg menjadi problem bila aku nak update staff details pun takle nak key in full name, kira byk keje la sbb bila print report epf, nak kena cari fail br leh isi full name dlm borang A tul tak??? takpe2 tu bukan kerja aku.. aku tukang semak je.. huhu




nasib baik la nama ayah pendek je..kalo tak, nasib la sape jd suami 'masnurul'ain' ni.. kang dok ulang2 ms akad nikah.. ;p ;p


psstt.. nama aku pendek je tp hubby 3 kali lafaz gak br 'sah' ..ihiks gabra la katakan..



16 comments:

noor said...

isya...mak aiiii panjang giler nama. noor baru first time tgk ada org nama cam ni.keturunan apa tuh hehehehhe

mamaadam said...

isk3 pes time nengok nama punya panjang nih.. seksa ai bakal suami dia nak akad nikah

ratna said...

giler panjang nama dia. kalau mcm tu saya pun tak leh nak ingat nama dia.

iEfa said...

uiishhh panjang nyer name dier...bapak laa...nape eh wat cemtuh...hurmmmm

isya said...

noor ~ samala. 1st time tgk ni.. bebelit lidah nak menyebut, kalo sebut pun cuma 'ummul' hehe

isya said...

mamaadam ~ tu la finee, ms2 mula dpt application form, terpikir 'nak panggil nama dia apa eekk?'

isya said...

ratna ~ hihi, kalo ingat pun mesti salah susunan nye tul tak kak? huhu

isya said...

iefa ~ hmm..ada maksud kot nama tu..

Intan said...

Ya Rabiii, apasal panjang noh nama dia tu...yg pelik nya nama bapak dia pendek je tang nama dia fuhhhh!

Nie mesti kes satu family dok berebut nak ubuh nama dia...last2 letak semua, habis citer...ekeke

isya said...

intan ~ hahahha, mungkin la..

[-suziey-] said...

umangaih...nama ke ayat Quran tu? uish jenuh nk hapal..

isya said...

suziey ~ hehe, ntah la suziey..

DYLA said...

tak penah la jumpe nama pnjang mcm ni..

tp tak silap akak,kalau nama panjang mcmni time nikah sebut nama panggilan je..

isya said...

dyla ~ ye ke kak, br tau..

edrina said...

pergh.. panjangnyer nama dia.. mesti berbelit2 tuk kadi & suami dia nak sebut nanti hehe

isya said...

edrina ~ hehe.. tu la pasal kak.. kesian sang suami + tok kadi tu..

Related Posts with Thumbnails