Wednesday, August 5, 2009

~ Playground ~

entry sebelum ni kan aku ada letak video iffah kn, skrg citer plak + gambar..
oohh ya, setiap hari mmg mak aku bw iffah g kat playground kat umah aku ni, kiranya mmg wajib ke sini, kalo tak meraung la minah ni...

jom layan gambar ye..


tgk kaki iffah ni, berlagak mcm boss!

muka mcm tepung gomak.. ;p

oopss, terjatuh plak!


iffah ni mmg tak reti putus asa, selagi tak dpt naik! bg la'umpan' mcm mana pun, dia bt tak tahu je..



pastu ceria je muka dia bila dpt naik kat atas tu, bole plak nak panjat gelongsor yg lebih tinggi!!??



ada berannnnnn???? ha?? ;p



lasak??? mmg iffah ni lasak! byk lg gambar kat FB , tp mls plak tepek byk2 kat sini.. lambat benor nak tunggu...

psstt..Iffah! next time ibu bw ke Tasik Titiwangsa plak ye!!!





5 comments:

mrs e said...

dah jadi aktiviti harian la ye kena bawak iffah g playground ni.. hihi :)

isya said...

mrs e ~ yup!, pg td nak pegi kerja pun iffah ada kat situ.. huhu

mamaadam said...

huhu masa nak balik dari playground senang tak? kalau bwk adam pegi PG ni mesti taknak balik nyer.. melalak la satu taman

[-suziey-] said...

waaaa sgt sonot iffah yek..heeh..gaya dok dlm stroller cam aQeel..suke ltk kaki kt ats paalng tu:p

isya said...

mamaadam ~ dia belum tau lg kot, setakat ni ok je.. jgn la meragam.. kang melalak je keje dia.. huhu


suziey ~ sama ekk.. dah bg turun pun still naik gak.. aqeel takpe la, boy..

Related Posts with Thumbnails