Tuesday, August 4, 2009

~ Sukanya Dia..... ;p ~

busy la sekarang.. layan video iffah dulu kay................

aksi iffah 'membuli' ibu, mamanjat mmg iffah suka , 24 jam mmg kena pantau iffah, kalo kat umah kejap2 hilang, tau tau je dah ada kat bilik air, kadang2 panjat atas katil! sanggup berkorban utk mu syg.. biar la ibu letih nak mengejar, terpekik mcm org G*la. say 'NO!', 'JANGAN!' 'TAK MO!' yg penting iffah happy! ;p wah.. ayat! bole bt iklan tak??



video



psst.. will be continue.. next entry ok!

6 comments:

Intan said...

Sukenya dia panjat-panjat...siap leh go stand sikit2 lagi tu...cute je :)

Masa kecik buli-membuli ibu, dah besau nanti depa lak kena buli balik...he he he...kena wat kerja rumah laks...ekekek

DYLA said...

kat mana ni isya? comel aksi dia

isya said...

Intan ~ tu la pasal, takut dia tergolek kebelakang je.. haru dbuatnya nanti.. hehe


Dyla ~ kat bawah flet umah je kak, mak isya suka bw dia kat situ, tu yg dia dah biasa panjat2 tu..

mamaadam said...

uish kalau dia dah start takleh duk diam ni memang penat la ibu dia kan

isya said...

mamaadam ~ aiyok! mmg letih.. tp tak kurus2 gak.. ;p

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

sama cam damia.. aktif sgt lanih..

Related Posts with Thumbnails