Wednesday, September 30, 2009

.: 1st time Beraya kat 'Penang' :.

as'kum.. SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN.. rs lama aku tak update blog, ingatkn bole la pinjam lappy adik ipar bila ada kat penang.. rupa2nya broadband dia plak tinggal kat umah mak mertua kat SELAMA.. ;( banyak yg nak aku citer tapi bila panjang plak.. aku pendek kn je la eekk...

19/09/09
aku keje lagi, petang aku tggu hubby amik aku kat opis then terus balik jinjang amik beg2 + iffah terus balik penang, masa tu hujan plak, hmm..ingatkn nak buka dlm kete je.. tak sempat..jd buka kat umah jinjang.. dlm pkl 8.30 mlm br gerak.. hehe
sebelum pkl 12 kami dah sampai,alhamdulillah.. jln ok la..takda la jem..

20/09/09
** hari raya, aiyok, bz aku mgalahkn PM, mana nak mandikan iffah, nak prepare balang kuih raya lg.. bubur iffah belum bt, ngan aku tak mandi lg, dtg plak budak2 nak beraya.. ayat bdk tu bila depan umah..
"as'kum, kami datang nak duit raya." boleh plak mcm tu.. terkejut aku dibuatnya..

** penah tak korang raya, lupa nak bermaaf2 maafan di pagi raya???? itulah yg terjadi kat kitaorng pagi raya tu.. hish! mcm bukan hari raya!

21/09/09
g umah sanak saudara kat sana..

22/09/09 & 23/09/09
duk umah je.. aku bz bt brg hantaran adik ipar aku..

24/09/09
pernikahan adik ipar kat SELAMA.. aku mandi peluh kat sana.. cuaca, masyaallah, panasssss..

25/09/09
prepare perkahwinan kat umah pengantin lelaki plak..

26/09/09
majlis bertandang.. letih woooooo.

Selamat Pengantin Baru Atun & Wan
(muka aku keletihan..hehe)


27/09/09
kemas2 kat umah lepas bt majlis kahwin..

28/09/09
ingat kn nak balik KL, alih2 kami ke Bukit Bendera.. aku cite next entry kay.. huhuhu

29/09/09
balik KL...

30/09/09
keje la harini.. ;( tak puas cuti..


** gambar raya?????? percaya tak, 1 pun takdak!!!!!!!!!! masing2 sibuk, lupa plak.. dah petang br ingat.. takde mood dah nak amik gambar ;(

APE NI???? SEMUA LUPA, LUPA TU, LUPA NI..




psstt... aku dpt duit raya wei! tp kejap je dah abis.. mcm air!

5 comments:

@e_da said...

selamat hari raya isya... wah bz tul raya sampai semua terlupa ye.. takpe la janji dpt bersama2 keluarga kan.. byk tak iffah dpt duit raya.. heheh

[-suziey-] said...

selamat hari raya isya..hehehe..lawak la..sumenye lupe..eh tp kita pn pnh lupe nk bermaafan di pagi raya ngn en hubby..ms tu kt kg..mmg bz giler..bkn ape..nk tunggu line clear kan nk feeling2 maaf2an gitu..skali trlajak smpai tghari..at last kan raya ke2 baru sesi maaf2an..hahha:p

Intan said...

Selamat Hari Raya Isya. Lama tul dia meyepi ye. Welcome back dear!

Ekeke...byk bende leh lupa ye isya. Tengok "jadual" isya tu mmg mengalahkan PM lah...ekeke. Yg penting semua seronok kan :)

edrina said...

selamat hari raya isya! Wah mmg busy tul jadual hari raya isya tu.. yer lah ada majlis kahwin sekali kan tentulah busy :-)

isya said...

aeda ~ tu la.. byk gak la, tp kat penang sikit je dia dpt, kat KL byk wooo.. hehe

suziey ~ teruk kn? sampai bole lupa plak.. ish ish.. ;p

intan ~ betul tu intan, letih2 tu belakang kira janji seronok!

edrina ~ itu pun kebetulan semua balik raya, tu yg sekali bt kenduri kawin tu kak..

Related Posts with Thumbnails