Friday, September 11, 2009

.: catwalk versi iffah :.

suka la tu, br dpt 'kaki'..


bkn kat mana pun, depan umah je... sebenarnya dah lama iffah pandai berjalan tp masa tu 3-4 langkah je.. tp sejak 2-3 minggu yg lepas (kalo tak silap) lepas aku wat entri '11 bln' AJAIBnya iffah ni pandai berjalan! btul ni, tak tipu.. ;p

masa tu teruja tgk iffah berjalan terlupa plak amik kemera, skrg aku br ada masa nak upload video ni..

mak aku la org pertama tgk dia berjalan, best kn..?? huhu dah mak aku yg dok jaga iffah bila aku kerja.. jeles aku tau! hahhaahaha




video
lepas ni berlari plak eeekk???


pstt.. ada 1 lg yg iffah dah pandai bt, sungguh menyentuh naluri aku sbg ibu.. nanti aku videokn kay.. ;p


5 comments:

edrina said...

bravo iffah..clap clap clap :-)

DYLA said...

cepat iffah pandai jalan. pastu jalan dia tegap je. takde nak jatuh2. gud girl la iffah!

aunty admirer senyuman iffah tu :)

Intan said...

Wahhhh mesti ibu dia yg suka sgt nie kan? Seronok nya tengok iffah dah leh jalan...cepat gak tu. Lebih kurang sama mcm arissa dlm 11 bulan 5 hari dia jln dulu :)

Best best tau isya, jgn lupa main kejar2 tau ngan iffah nanti! Seronok :)

iEfa said...

aalallala pandai dh bejln yer..lajunyer....senang kutip duit raye yeh :p

isya said...

edrina ~ tq aunty ed..

dyla ~ ayah dia lg awal kak, hehe

tq aunty dyla,mmuaaah ~ iffah

intan ~ mmg suka sgt, bkn suka sbb apa, suka tgk perkembangan anak kita kn.. fuh.. tak sangka diorng dah boleh bt tu, bt ni..


iEfa ~ 1st nak kutip duit raya kat umah kak maisarah,leh ke aunty?? ;p
~ iffah

Related Posts with Thumbnails