Thursday, September 17, 2009

.: Cerita semalam punya semalam ;p :.

aku kembali!!! eleh, baru cuti 2 hari nak kecoh.. huhu
mcm yg aku dah jangka.. walaupun aku cuti 2 hari tp adehh! sgt letih wokeh, 2 hari kat umah bt kuih je.. sakit pinggang!ditambah plak ngan peel si kecik tu, aiyo.. mentang2 la iffah tahu ibu ada kat umah.. lasak dia boleh tahan.. ;p

ni citer 15/9/09 3.00 a.m
hari ahad aritu aku ngan hubby dah keletihan sbb beli brg nak bt hantaran adik ipar aku, ingatkn nak beli kek then celebrate birthday iffah tepat 12a.m 14/09/09.. tp tak larat la nak bgn mlm2 buta tuh!sorry ye sayang iffah..
jadinya aku ngan hubby decide bt esok je la..


ci nonet je kek iffah..



alah..sian nye dia.. br bgn tido.. mata pun kuyu lg..;p




dah ada depan mata.. terus nak jilat plak kek tuh!
*tumpang*gambar ni ms hubby nya birthday.. iffah pun nyebok nak potong gaks!
sbenarnya mlm tu aku dah bg iffah tido awal2, biar senang iffah nak bgn... jd aku bukan ibu yg kejam ye! ;p knp bt pagi2 buta???? sekarang kn bln posa takkn nak mkn kek siang hari kn, masa yg sesuai kena tggu hubby balik keje.. haritu plak hubby balik pkl 3 pagi.. (dah dekat raya ni mmg ramai customer, alhamdulillah..
makanan lain, tak dok.. masih kenyang lerr.. aku plan nak celebrate birthday iffah kt penang.. mestila lepas raya.. disbb kn busy je memanjang (tak penah pendek pun!) kek tu aku beli kat spectrum je.. yg betul2 punya nanti kat penang.. ( asik citer kat penang je, dah sabar nak beraya la tu.. ;O )
ni plak citer 16/9/09
check up iffah utk 1 tahun.. aku g klinik lambat sikit dlm pkl 10 gitu la.. 1st time tgk tak ramai org, tapiiiiiiii lepas 1 jam gak la br leh balik..
nak panggil nombor punya la lambat.. padahal masa tu aku rs ada la dlm 4-5 baby lain je yg nak bt check up!



bila diorng nak panggil ni bu...



muka iffah yg kebosanan..

line clear... hehe
alhamdulillah..berat iffah 9.40 kg.. patut la aku rs tangan aku letih benar kalo lepas dukung iffah.. tinggi aku lupa plak!
TERIMA KASIH KAWAN2 YG MENGUCAPKAN
HAPPY BIRTHDAY PADA IFFAH.. really appreciate..

psstt.. org lain semua mood nak raya dah mai!aku???? tensen ngan boss aku..hish!!! geram la..

3 comments:

DYLA said...

comelnya kek iffah. sian la kene paksa potong kek pagi2... tp besday girl tetap cute!

amboi 9.4kg ye iffah, padan la debab. sama berat ngan inas skang ni ha.

edrina said...

ehehehe lawak la iffah jilat kek :-)

Akak pun mood raya dah mari, org semua dah balik kg / on d way balik.. akak jugak yg dok kejer huu.. tak sabar nak tunggu kul 9 malam ni..oh sesunggunya penantian itu suatu penyiksaan ekekeke

isya said...

dyla ~ sama berat ke kak.. kuat mkn iffah ni..


edrina ~ tu la kak, selamat hari raya..

Related Posts with Thumbnails