Monday, September 14, 2009

.: Happy Birthday Nur Iffah Suraya :.

tepat jam 2.14 petang harini (14/09/09) genap iffah 1 tahun..
tahun lepas tarikh yg sama iffah lahir..mmg tak dpt nak gambarkn perasaan gembira aku saat melihat wajah comel iffah.. ms tu pikir, tak sangka aku dah jd ibu.. rs sakit bersalin.. (sambil senyum2 ni, tak sangka aku lalui semua tu.. ;p )

kalo nak citer pengalaman bersalin kn iffah, rasanya sampai besok pun tak habis nak citer kn..
alahh.. sama je mcm pengalaman korang...

pic iffah 1 tahun...

tak pakai baju.. sbb nak g mandi.. hehe

bergaya kan dia???!!!


masih 'hangat' lg masa ni,
tak tahu knp gambar blur plak.. sayang tul la..





nota utk puteri ibu NUR IFFAH SURAYA BT MOHD RAZIFF..

alhamdulillah.. ibu bersyukur ngan kehadiran iffah.. dulu kat umah 'sunyi sepi' je.. tp lepas iffah lahir.. kat umah mmg 'berseri' ngan suara iffah.. ibu, ayah, mak tok, tok ayah, nenek , atuk , semuala.. ternanti2 kelahiran iffah..

ibu selalu berdoa semoga iffah menjadi anak yg solehah, pintar,bijak, cerdik dan diterangkn hati iffah utk menerima didikan ibu ngan ayah kelak..yg paling
paling paling penting jgn lupa Allah ye sayang..

Happy birthday buah hati ibu..


psstt.. esok + lusa cuti nak bt kuih raya..


9 comments:

edrina said...

Happy 1st Birthday Iffah!! Semoga membesar dengan sihat & ceria selalu..amiinn..

iEfa said...

eppi fes beday iffah...same ngan kakak maisarah..ptg ni kite potong kek eh ;-)

mrs e said...

happy birthday iffah cayanggg..

meh auntie hug n kiss meh :D

DYLA said...

Happy 1st Birthday!!

jap je dah 1thn kan..

Intan said...

Happy birthday Iffah sayang!!!

Aunty doakan agar iffah menjadi anak yg baik dan solehah buat kedua ibu dan ayah iffah kay :)

Sat je, rasa baru je sgt lahirkan depa kan isya...tup tup dah setahun.

mamaadam said...

Happy Besday Iffah Sayang...semoga jadi anak yang baik dan membahagiakan Ibu bapa ok sayang! Auntie doakan Iffah panjang umur dan murah rezeki..

Nanny journal said...

Hepy birthday Iffah, semoga menjadi insan yg berguna dan terbilang di mata dunia ...

Muahhhhh ...dari auntie ..

iBu ZulFaQar RayYaN said...

salam perkenalan...anak kita berdua berkongsi tarikh lahir yang sama dan masa lahir pun tak jauh beza...anak saya pukul 3 petang..:)

mummymaria said...

happy birthday iffah...
be a good girl yer...
besday iffah sama ngan danial
gak..tapi danial awal sket
lihat dunia..kol 9.30 am...

Related Posts with Thumbnails