Thursday, September 10, 2009

.: Mahal Ke ?? :.

percaya tak kalo aku bg tahu yg selama ni aku tak pernah beli kuih raya (@ kuih bakar ke?) ,
betul! sbb bt apa aku nak beli,tiap2 tahun tiap kali dah nak raya. aku ngan mak aku akan bt kuih sendiri (aku tolong bt je) .. ;p maklum la mak aku ni mmg rajin sgt.. hihi (ntah knp aku tak ikut perangai mak aku yg rajin, hish kn dah susah sendiri!)

ntah mcm mana aku 'tewas', si aza la ni, haritu dia beli , dia ingat RM6.90 sekali RM16.90, bole plak dia tak nampak 1 kat sebelah 6 & aku ada rasa kuih tu, terusssss terpikat, walaupun ramai yg kata mahal, aku tetap beli, bkn utk raya tau tp aku saja nak mkn.

kuih semperit, 1st time aku penah rasa...huhu ( kuno kah aku?? hahaha)


mahal ke, aku pun tak tahu..


ni rupanya, masuk mulut mmg cair.. sedap!


psst.. sanggup tu aku beli harini! nak mkn harini.. gilasss ke apa aku ni.. hehe


8 comments:

ratna said...

RM 16.90? ada berapa bijik kat dlm tu.. kira okay la tu..

edrina said...

alamak akak pun suka kuih semperit ni.. tapi akak tak tahu lah mahal ker murah ehehe..

[-suziey-] said...

OMG..my feveret..beli katm ane ni? mmgm encari yg sedap..slalu xsedap..huuhh

noor said...

noor pon bli gak samprit kat opis..rm 22 50 biji mhl ke ek..

isya said...

ratna ~ tak kira plak brp biji, tp mmg sedap, bg isya berbaloi la..

edrina ~ akak biasa bt sendiri ke? bg la tahu mcm mana nak bt.. bole tiru.. hehe

suziey ~ kat spectrum ampang, mmg sedap!

noor ~ uik, lg mahal, brp biji???

DYLA said...

murah jugak la isya. lg kalau sedap. mana nak dpt harga lg murah.

kuih samperit ni glamer tau!

isya said...

dyla ~ oh.. ye ke kak, 1st time rasa, mgkin warna dia tak menarik kot, tu yg tak pernah mkn.. ni pun sbb mmber beli pastu rs, baru isya tahu 'nikmatnya' kuih semperit ni.. hehe

noor said...

isya 50 ajer huhuhuhu

Related Posts with Thumbnails