Sunday, September 6, 2009

.: suka selongkar :.

kadang2 aku geram bila iffah suka sgt selongkar purse aku, bkn apa, dlm purse tu kn ada duit, segala kertas (yg aku simpan,penting la konon2nya..) aku simpan kat situ.. pastu kalo dpt kat iffah mula la nak koyakkn, adehhh! tau plak iffah ni kat dlm beg tangan aku tu ada purse, mula la nak selongkar, tak bg mengamuk.. nangis mcm kena cubit!


yg dia suka purse ni je! mcm tahu2 je dlm tu ada duit! ;p

beg cap ayam je.. hihi


tgk tu, ni yg dia beria2 selongkar..

nak gelak aku time dia tunjuk duit RM50 ni.. pandai lak bdk ni.. yg RM10 bersepah,
RM50 gak yg dia nak..macam2..

mmg kadang aku bap bap je montot dia, GERAM tgk dia selongkar purse tu, comel tgk tgn dia buka 1 1 apa yg ada kat purse tu..


psst.. dah buat kuih raya??? aku tak tahu bila nak bt, nggak ada masa.. ;(




12 comments:

DYLA said...

hhehehhehe. comelnyaiffah ngan suar polkadot.

sama btul perangai ngan inas. suka korek wallet ibu dia. pastu kuarkan segala kad2 ibu ngan wang kertas. syiling tak usik . sib baik

mamaadam said...

Ha iffah sib baik iffah tak koyakkan duit rm50 tu ye hehe.. biasa tu adam pun tau je duit yang mane nilainya tinggi fuh bebudak zaman sekarang

noor said...

pandai iffah amik duit 50 ajer heheheh...nanti mintak ibu duit raya yer iffah..mintak yg color purple..

[-suziey-] said...

tu la..nape bdk sgt tertarik ngn wallet kan..kadang tu smpai ilang kejap kad2 dlm tu..adeii

isya said...

dyla ~ kalo iffah kak, syiling tu yg dia masukkn dlm mulut, bahaya tul!

isya said...

mamaadam ~ hihi mmg pandai diorang ni finee.. aiyok takleh nak tipu lepas ni.. ;p

noor ~ purple?? muflis la ibu dia nanti.. huhu


suziey ~ tu la suziey, bandai plak kuar kn kad2 duit segala dlm wallet tu.. ish ish

edrina said...

sama la isya.. anak2 akak pun yg tak kira la lelaki ker pompuan kecit2 mmg suka selongkar purse & hbag.. kalau purse tu habis dikeluarkan segala jenis kad satu persatu..

sekarang pulak si danisha suka selongkar hbag akak cariks mekap adoiiyaaii huhu.. pas tu sedar2 muka dah berconteng2 macam hantu haha

nmmy84 said...

isya....bg email...wdh nak privatekan blog ok.ASAP

email kat wdh_yzd@yahoo.com

isya said...

edrina ~ hahaha.. mcm2 perangai diorang kn kak.. aduhai...

isya said...

nmmy84 ~ ok, nanti isya email kay..

Intan said...

Budak2 mmg attracted kan dgn purse nie...pantang nampak, mesti nak jugak spi dpt!

Pandai nya iffah nak duit beso ye...ekeke...habis lah time raya nanti. Semua org kena bg iffah duit beso coz duit kecik2 tak main lah kan iffah...ekeke.

isya said...

intan ~ suka sgt iffah ngan purse,mcm tau2 je dlm tu ada duit!

Related Posts with Thumbnails