Saturday, October 24, 2009

.: Bila Rindu.. :.

aku bila rindu kat hubby, selalunya aku akan sms dia (aik, dok serumah pun rindu lg ke?? = of coz la! ;p ) , kan waktu keje dia tak menentu so kalau call, takut mgganggu plak. kalau sms , bila dia dah free bole la 'manja' kn??? hihihik (ala..ckp la sebenarnya ko nak jimat! = ye, itu salah 1 sbbnya hehe)

percaya tak, mmg susah kalau nak 'borak2 kosong' ngan hubby aku sbb waktu keje dia tak sama ngan aku, bila aku dah tido jam 1-2 pg br dia balik, pagi2 hubby kena hantar aku plak g keje, rutin harian kami mcm tu la tiap2 hari kecuali hari ahad... ha.. ms tu la br leh kumpul '1 family'

kalo tak..... takpe..hubby kan cr rezeki.. ;p


& aku bila sms aku suka menyakat dia , biasanya lepas pkl 12 mlm br aku sms


aku : abg belum ttup kedai ke?


hubby : dah nak tutup


aku : dah nak balik la ni?


hubby : belum, nak mkn jap kat kedai sebelah, lapar


aku : patut la perut buncit! mkn mlm je


hubby : takleh thn ;p syg tak mkn mlm pun perut buncit gak.. hehe


adus! nak kena kn dia terkena kat aku plak ;p



motif entri ni???? aku rindu dia!!!!!!!!!uuwwwaaaa...



No comments:

Related Posts with Thumbnails