Friday, October 16, 2009

.: Boleh percaya ke ni?? :.

semlm aku ke spectrum , alah.. bukan jauh mana pun seberang jln dr opis aku, tujuan??? nak beli diapers iffah, dah abis plak.. hehe

boleh plak tersangkut plak kat 1 sudut tu! nak tahu apa??? alat penimbang yg masuk kn duit tu.. aku ni walaupun ada 1 kat umah tp rs seronok yg masuk2 duit plak ;p
hasilnya.... TADAAAAAAAAAAA.....

baru sakit sehari dah turun lebih kurang 5 kg??
betul ke tidak ni?????? harus aku cek semula harini.. huhu (sampai mcm tu sekali aku punya tak percaya ihiks)
pstt..tarikh tu tak tahu knp jd cenggitu?? diorng tak set ke??cis!


No comments:

Related Posts with Thumbnails