Saturday, October 10, 2009

.: Cerita Sedih :.

mcm biasa, harini aku datang lewat lg ke opis.. hmmm bila la aku nak berubah ni.. ;p takde la, sebenanrnya harini mak aku g kenduri, tu yg aku lewat sikit g opis..

masa aku nak mandi (nak bersiap ke opis) mak aku ada cerita kat aku cerita sedih.. (mungkin mak aku tahu cerita ni ms g kenduri la kot)

mcm mana nak mula eehh, ok mcm ni, biar aku gelar akak ni Kak J, rsnya dia baru beberapa bulan kawin (perkahwinan yg kedua ok, sbanarnya Kak J ni janda, kalau tak silap perkahwinan pertama 6 -7 bulan je sbb husband Kak J kemalangan yg meragut nyawanya) sambung balik citer td, kawan Kak J ni biar aku gelar Kak R (classmate) pun br berkahwin tarikh yg lebih kurang sama la, alhamdulillah bila Kak J mengandung kak R pun mengandung gak..
tp ms Kak R nak scan baby, doktor bg tahu anak dlm kandungan dah meninggal, tak lama pastu kak R plak meninggal.. (citer detail tak pasti plak)

citer ke-2, aku kenal bdk ni (Ira )ms dia kecil lg, sekarang aku dah tak pernah jumpa.. kalo tak silap umur Ira sekrg dlm 13-14 tahun, meninggal dunia hari selasa lepas, yg sedihnya Ira ni tak sakit, meniggal dunia selepas 3 hari dtg haid yg pertama..

Al-FAtihah...

tu la kn, mati tu tak kenal sesiapa.. tak kira muda tua..
utk peringatan kepada kwn2 dan aku juga perbanyakkn lah amal di dunia sementara ni.. utk bekalan bila kita tiada nanti..

pstt..cerita tergantung sikit sbb aku tak tahu cerita yg sebenar2nya..

2 comments:

[-suziey-] said...

ish siannya kak R tu..dia meninggal sakit ke..lenkali korek details sket...ekeke:D
neway..al-fatihah utk arwah,..

isya said...

suziey ~ aiyok, kang jd busy body plak..

al fatihah..

Related Posts with Thumbnails