Thursday, October 15, 2009

.: Happy 2nd Anniversary :.




2 tahun lepas pd tarikh ini aku sah menjadi isteri kepada Mohd Raziff bin Abdul Razak..
Semoga ikatan hubungan kita suami isteri hingga ke akhir hayat, sentiasa berbahagia selalu..
tahun lepas aku tak leh nak celebrate sbb dlm pantang lg, huhuhu..
harap2 tahun ni dpt la celebrate.. hehe ;p

smlm aku plak yg sakit lepas menjaga iffah, sebelum tu 1 hari aku kat opis muntah2, (ooit, jgn pikir yg bukan2 ye!) , then cirit birit.. alhamdulillah lepas aku rehat (yg lebih kpd tido je!) skrng dah ok sikit, iffah pun dah ok sikit, cuma cirit birit lg, muntah dah kurang, kesian anak aku baru bbrapa hari sakit, bdn dah kurus, tak tahu brp berat bdn dia sekrg, sampai harini dia takmo mkn bubur.. sungguh risau!

cepat lah sembuh anakku.. terima kasih banyak2 pd kengkawan yg mendoakan kesihatan iffah..

pstt.. apa yg harus bg hadiah kat hubby sempena 2nd anniversary???? ada cadangan??

7 comments:

iEfa said...

eppi enibeseri seri ;-) hihihih isya awal sebln even anak kite same bulan hihihi mine next month..

nwey mari berkempem breast cancer awareness ..dis month..mari berpinky2 + self cecking eh ;-)

ratna said...

happy anniversary yanggg..!!! semoga berkekalan hingga ke hujung usia.

mrs e said...

isya..

epi annibeseri.. HAHA
;)

upsss, rupanya naja kahwin dulu yer tahun 2007 tu..hiks

naja doakan semoga isya sekeluarga berbahagia selalu, dimurahkan rezeki & diberikan kesihatan yang baik. aminnn.. :)

edrina said...

Congrats Isya! Semoga berkekalan & berbahagia selalu..

hadiah, cuba belikan apa yg dia suka atau apa yg dia perlukan sesangat atau sesuatu yg dia tak pernah ada.

mummymaria said...

epi eniberseri....semoga berbahagia slalu...

isya said...

iEfa ~ kebetulan ye iefa! org kata ada jodoh ahaks! ;p

ok ok.. thanks, ni pun 1 peringatan

ratna ~ tq kak.. mmuuah!

mrs e ~ hoho ye ke? naja bila plak? thanks naja..

edrina ~ tq kak, tgh mencari lg kak apa yg dia suka hehe..

mummymaria ~ terima kasih.. ;p

Intan said...

Happi 2nd anniversary to both of u! Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat dan berbahagia selalu :)

Related Posts with Thumbnails