Saturday, October 31, 2009

.: I'm Back :.

as'kum... alahai rindunya kat blog ;p lama tak berupdate, mmg banyak cerita minggu ni yg nak diceritakn, tp bila nak menaip bole plak aku kadang2 lupa nak taip apa..(tanda2 dah tua.. haha)
bz jgn ckp la, minggu ni kn akhir bulan..bz kira gaji kan.. tahun ni 1st time keluar gaji awal, 30/10 dah gaji! ingat kn bole la nak shopping, bila dah kira2 , alamak tak cukup! how??

oh ya, aku dah boleh online kat pc aku sendiri, sebelum ni kn 'menumpang' je , horayyy!
bole la lepasni sentiasa update blog (kalo rajin or ada citer best! ye tak??) fb harus on je! giler balas dendam ni! ;p

hari isnin lepas aku hantar mak ke hospital serdang, sbb dah set appoinment. 1 hari gak la aku kat hospital pastu ke klinik kesihatan jinjang.. yg seronok iffah la, berjalan ke sana ke sini, bpk aku dok kejar dia.. hehe (aku teman mak masuk dlm)

ok la, meh layan video iffah time 'rajin' melayan kerenah mak aku.. huhu

video

nak lamakn sikit video ni, bateri 'kong' plak..hish!

pstt.. mcm mana ni, iffah masih tak nk mkn... uuuwwwaahh ;(

1 comment:

edrina said...

kat spital serdang tu ada mak cik sepupu akak jadiks doctor kat situ, tapi dia bahagian radiology.. Dr Syarifah Jusna.. rasanya kat name tag dia tulis syarifah jer kot

Related Posts with Thumbnails