Thursday, October 1, 2009

.: Jalan2 Ke Bukit Bendera :.

hari isnin lepas sepatutnya kami balik ke KL, tp tak jd plak sbb semua keletihan 'mendaki' bukit bendera ;p hahaha..
1st time aku ke sana, ada ke patut dah dekat 2 tahun aku kawin ngan hubby, ada beberapa tempat je aku tahu kat penang, kepala batas (kg hubby), seberang pulau, (konon2 nak honeymoon kat sana masa mula2 kawin, alih2 tak jd!), jap jap pikir dulu, ada lagi tak.. rs nya ni je kot.. komtar pun aku tak penah pegi, tgk dr tepi jln je..huhu

sementara tunggu train tiba..amik gambar dulu la kn.. hehe

kami pergi lewat juga masa tu, dlm 3.30 ptg kot, nasib baik tak hujan.. ish..sana sentiasa panas.. semua pergi kecuali abah ( mmg tak ikut) ngan adik ipar yg bongsu sbb dah balik KL..





bertiga dlm train..

hijau nya.. hiks!

nak ke puncak kena la naik train, alah..mcm cable car.

ni la rupa trainnya.. pendek je.. huhu

masa mula2 naik tu excited la juga, perlahan je train ni, boleh la tgk pemandangan kn, tapiiii ms nak balik tu hazabbbb nya nak menuggu train ni sampai ke bawah.. aduhai..

see.. gayat wooo..

oohh ya, kena tukar train plak, maksudnya ada 2 stesen.. kat tgh2 kena tukar train lain..
nak tukar train plak..


dah sampai atas tu.. wahhhhhh sejuknyaaaa... mmg beza giler suhu kat bawah td ngan kat atas, ms ni la nak amik gambar pemandangan dr atas bukit..

kecik je bangunan tu semua kalo tgk dr atas..

yg ni terang sikit..


sempat gak la solat asar kat atas sana..

sesi amik gambar.. huhu, mls nak tepek byk2, slow betul nak upload gambar...hish!

harus amik perkataan 'bukit bendera' ;p

iffah la paling seronok, jln kesana sini, tak nak kita pimpin langsung!

dah nak balik..


apa2 pun aku happy, berbaloi gak la aku muncung kn mulut aku tanda protes ngan hubby, sbb tiap kali balik penang, selalu duk umah je.. kali ni gi 'jalan2' plak.. hubby dah janji lain kali nak bermlm kat penang (seberang jambatan tu ha), 1 mlm pun jd la.. yeeeeaahhhaaa..harap2 hubby tunaikn janji dia tu.. lalalala


psstt..aku belikan iffah basikal , warna hijau lg! ;p

3 comments:

@e_da said...

salm isya... selamat har raya maaf zahir batin... wah seronok iffah jln2.. mkn angin..

[-suziey-] said...

waaa g bukit bendera..kita pn dh smpai sekali je kt situ..tpt yg smaa amik gbr.ekeke:p

isya said...

aeda ~ salam aeda, selamat hari raya gak.. dia mmg suka kalo kita bw jln2.. jap lg, mika pun mesti suka berjalan mcm mama dia.. hehe



suziey ~ sama la, osya pun sekali je tu.. sama eekk?? hehe

Related Posts with Thumbnails